title
   

Marketing – Palle Christensen

Ved brug af flotte materialer og gennemtænkte budskaber, rammer man bedre målgruppen!

Det styrker budskabet at gøre sig tanker inden man går igang med at designe, fotograferer eller skrive tekster henvendt kunden.

Gode spørgsmål inden man går igang er:

Hvem er målgruppen – personaer?
Hvor færdes de også digitalt?
Hvad tænder de på af budskaber?
Hvordan optimerer vi budskabet gennem materialer?

 

Som grafisk designer, fotograf og marketingmand har jeg arbejdet med:

+ Grafisk Design både online og offline igennem 20 år.
+ Fotografi i både miljø og studie med stort set alle emner.
+ Kontakt til trykkerier med tilbud, opsætning og sørge for at det kører gnidningsfrit.
+ Bergske Media med avisdesign fra opstart til endeligt produkt.
+ Radiospots, planlægning, tekstudarbejdelse og koordinering.
+ Annonceplanlægning, spalte millimeter og koordinering.
+ Content Marketing, relevant indhold til modtageren og ikke tom snak.
+ Redaktør på website og vedligeholdelse heraf med Sitecore