Category:
Grafisk designAbout
Viborg Lounge
Ny visuel identitet af Palle Christensen
Info: Et stort loungeområde der arrangerer: Fester, møder, foredrag, taler mm. placeret i hjertet af Viborg.
Mål: Der var brug for øget kendskab til Viborg Lounge og hvad den kunne tilbyde kunderne – både privat og erhverv.
Min strategi: Gennem en ny visuel identitet at vise hvad Viborg Lounge er i stand til at tilbyde kunderne i form at flotte materialer, billeder og øget eksponering i medier.
Jeg startede med nyt logo og friske farver samt materialer der gjorde det nemt at afkodning hvad viborg lounge står for. Herefter at optimere de enkelte elementer til segmenterne, hvilket betød lækker grafik med indbydende billeder hele vejen rundt.
Udarbejdelse af: Logo, visitkort, brevpapir, mailsignatur, annoncer, banner, plakater, menukort, dækkerservietter, roll ups, foldere, fotos etc.
Resultat: Øget kendskab, omsætning og flere kunder både privat og erhverv med flere positive tilbagemeldinger på materialer, service og identitet.
Logo der viser hvad loungen leverer: Let læseligt logo med frisk grøn farve og mennesker, der illustrerer kerneydelsen.
Jeg har valgt en font, der har rene linjer, der let læses af alle aldergrupper også i små tekster. Nemt genkendelig og smuk.