Category:
Grafisk designAbout
Viborg Håndbold Klub
Ny visuel identitet og branding af Palle Christensen
Info: En af verdens bedste håndboldklubber.
Mål: Få mere publikum til kampene, øget eksponering og sponsorinteresse.
Min strategi: Med en ny visuel identitet og branding af klubben at skabe fremgang på ovennævnte områder.
Udarbejde et mere moderne logo det er både til tryk med også mere frisk og grafisk appellerende logo til spillernes tøj. Herefter en mere ung, actionspræget og interessant grafisk stil i alle materialer og kommunikation til kunder og medier.
Konkret at lave: Logo, visitkort, mailsignaturer, brevpapir, sæsonkort, billetter, annoncer, bannere, plakater, foldere, avis, web, fotos, radiospots etc.
Plastikkort til de forskellige typer medlemsskaber. Nemme at scanne før kampen og passer i pungen.
Nem at genkende også for personalet der skanner.
En del af mange kampannoncer, der tydeligt viser hvad det drejer sig om. Action, kampgejst og noget for pengene.
Kampprogrammet på 64 sider, der ændres til hver kamp med historier, sponsorer, annoncer, statistik og meget andet.
Avis der husstandsomdeles 3 gange årligt – 32 sider med historier, resultater, spillerinterviews og meget andet.
Facebook opdateres med kampe, bannere reklamerer for kampe, sæsonkort, tilbud etc.